Kommentaren om Svensk Maffiainlägget

Han som kommenterade (Yxmannen som hugger av sina vänner fingret?)

  M on the block om Svensk Maffia?:
HM, minns nån som var helt skakis efter att ha besökt ett jätte "skumt" kvarter i Örnsberg,,,,,



Yours truly

Anonym
om Svensk Maffia?:
Örnsbergs Centrum är ju välkänt. Gamla bankrånare & a-lagare i varje buske och bänk. Alltså bara finnar.
Den finsk-urgiska språkstammen är från grunden ganska läskig. Det är därför det bara är finnar och ungrare som ingår i den språkstammen. Dom är läskiga. Skakis var jag för att det var ganska ruggigt den dagen inte för att jag var på något sätt rädd. Jag var också bakis. Jag hade heller inte ätit frukost. Skumt, ja belysningen fungerade inte riktigt där och därför kan man beskriva Centrumet som skumt. Just då.
06 Februari, 16:02  
 

Kommentarer
Postat av: El pollo loco

Det v ar faktiskt inte jag som lade den kommentaren.



Och angående amputeringen av min väns finger.

Så fick personen ifråga en massa sjukskrivning, en massa sköna mediciner plus att han numera har ett finger som är lite smalare upptill så att det är lättare att peta i näsan.

skrapa ur pipan med mera..



Jag amputerade inte hans finger, jag evolverade karln!



Detta kommer i sin tur att leda till, speciellt nu när det är känt att dna förändras.

Så kommer framtida generationer ha ett spetsigt långfinger på höger hand.

Det kommer gå fort då den här typen av fantastisk information sprids snabbt i det kollektiva suedimedvetandet.

Inom några år kommer alla suedisar födas med det nya förbättrade fingret.

Detta kommer leda till att sverige som land kommer ta ledningen över asien när det gäller produktion av teknik.

Dessa framtida generationer kommer givetvis vara bättre på att bygga tekniska uppfinningar än alla andra människor med osmidiga, runda, old school fingrar.

När detta blir känt blir jag självklart utnämnd till kejsare av norden.

Som jag självklart kommer styra på distans på vinterhalvåret, från en strand någanstans i ett varmare klimat.



Då kommer jag utnämna dig till inrikes/utrikes/medrikes/motrikes minister.



Så det så!

2011-02-18 @ 01:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0