Payback

Mina barn är i en mardrömsperiod. Den perioden innebär att dom vaknar gråtandes precis när ens REM sömn har inletts. Det är för jävla jobbigt.
Som förälder förväntas man trösta och förstå.
Som förälder, i det här fallet, får man acceptera att barnet inte har en förklaring till varför barnet har en mardröm.
Trösta och förstå.
Som förälder får man acceptera att barnet inte vet vad mardrömmen handlade om.
Trösta och förstå.
FUKK THAT!
Barnet jävlas ju bara, det fattar vem som helst. Barnet vill inte att du skall få egen tid, tid med någon annan vuxen eller tid där du kan fly in i dimman och drömma dig bort.
Så är det bara.
Barn jäklas. Spelar ingen roll att dom fick allt dom ville i julklapp. Går du emot dom på dagen hämnas dom natten.
Får dom ingen O´boy till frukost? You´re gonna pay.
Ingen nutella på frukostmackan? Böta!
Ingen Disney Channel efter fritids/dagis? Betala!
Ingen pizza, donken eller köttbullar med snabbmakkisar till middag? Thou will muthafukkin PAY!

Jaha, guess what kära barn?
Nu är det payback.
Inatt skall jag ge dom anledningar. Den här mardrömmen kommer dom att komma ihåg länge. Dom kommer att detaljerat kunna återberätta allt.
Muahahahahaha.
Ska jag springa in med en ryggsäck och skrika VALLABALLASHULULU och smälla av en smällare invirat i ett lakan?
Eller skall jag leka spöket Laban? Skall jag hälla ut ketchup över deras mamma och skratta hysteriskt mitt i natten?
Får jag attityd när jag vägrar dom nutella till frukost, kommer jag låtsas få en hjärtattack. Eller glömma hämta dom på fritids. Tappa bort dom på ICA kanske. Servera helstekt Jack Russell? Skicka dom till koranskola i Waziristan?

Jäklas dom med mig får dom tillbaka. Learning by burning. Psykiska ärr för livet?
Jag skapar jobbtillfällen - rekommenderar folk att omskola sig till psykologer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0