fLeSh godispåse

Fick ett e-mail från tyngaste snubben i Jakan:

Warshågo en affärsidé:

Starta en internet portal som riktar sig mot förortkids (ytisarna)
- Vilka fritidsgårdar zom har öppet och vad man kan göra där
- Vilka fester zom är på gång på Lidingö el Danderud som kan plocka rika bratzarnas Goose jackor
- Vilka anställningar med svart para som finns i förorten just nu
- Vilka läkare zom zäljer sjukintyg
- Hur man maximera sina intäkter via a-kassa, försäkringskassan utan att få en lupp i arslet
- Hur man kan få a-kassa, sjukersättning, jobba zvart, vara förtidspensionerad och få bidrag för att man hjälper sin mormor zom zitter i "rullstol" samtidigt. Fast man har slipwhash skada.
- Ta in en zuperlyckad ytis som berättar om sin uppväxt och hur han el. hon fått värsta jobbet, typ vem zom helst på Metropol eller Kebab House.
- Vilka affärer som har gamla larmsystemet med bågarna vid dörrarna så kan baxa schyssta kläder
- Kanske var man kan köpa loss proven för högstadiet eller om man nu tror man är någon, gymnaziet
- Tips om hur man skall få anställning om man heter Shutwazski Usama Chong och bär en burka
- Var man kan köpa en massa zprayburkar utan att behöva betala sidan om
- Sälj banners till Western Money Transfer, www.Mellanösternresor.shululu
- Gör såna KESO undersökningar om bästa kebaben
- Gör sådant forum där man sälja grejer, typ ytisarnas egna lilla blocket, hajjar du?
Fuck a god tro and Hazze Gaylord Aroo
- Intervjua ytisar med dumma idéer, typ Alexandra Pascalidii om varför hon ville zälja kokböcker om grekisk mat?
Alla vet att greker inte kan mat, jao. Vem ska köpa?


Bygg på idén lite till och cashen tickar in. Jag tar 15 % + kan zupporta zäljdelen.

--

Brorsh, jag grät idag. Jag zvär. Såg en sån fet rulle alltzå.
Slutscenen var bland dom tyngaste. Filmen var som en dokumentär om framtiden. Robotar slogs mot robotar och robotar slogs mot människor. Bland pyramider och i ökensand. Ze den.
Transformers 2. Den där gussen alltså... jag zvär jag zkulle göra sönder henne. Fy fan vad känsligt det blev i slutet. Alla krama alla. Robotarna fick inga kramar. Dom har inga känslor kanske.
--
Zökte jobb idag. Kom dit med förkläde och keps. Snubben frågade om jag hade erfarenhet och ville se CV?
Vadå CV? Jag har aldrig åkt dit för något.
Jag sa till han:
-Lissna bror, jag har tyrk blod i mig, tror du inte jag kan göra hamburger?
Schiter i om en svenne äger ditt ställe, ni grillar hamburger eller?

Han, zvär han va tvestjärt, sa:
-Ja, det heter Grill men vi jobbar inte bara med hamburgare och dylikt.
-Det här ägs av F12 kedjan, det är ett ställe med klass, vi tar 200kr för våra hamburgare.
-200? Va fan är det för några hamburger? Har ni ladd i dom? Är det Anna Anka som tagit fram hamburgern ur arslet eller?
Fy fan, hajjar du brorshan? 200 spänn för en hamburger.
Jag snacka med Dobrinko, vi skall köpa stället bredvid, döpa den till E13 och sälja hamburger för 100spänn istället.
Warshågo, du går konkurs kompis. Du kan bränna ditt ställe igen.
--
fLeSh berätta också för mig nyligen att han var väldigt besviken på Sverigedemokraterna.
Han hade röstat på dom, han hade även röstat åt sina riktiga brorsor, sina föräldrar och sin mormor på SD.
Jag frågade varför han hade röstat på dom och varför han var besviken.
- Jag znackade med en kortklippt, finnig, glasögonorm zom za att dom skulle slänga ut invandrare zom man inte tyckte om. Jag trodde han snackade om den där engelska snubben i Let´s Dance, socialdemokraten Iltjan Baltzjan, hela Baksi familjen, Kungen av Kungsan och Hassan på pokerklubben.
Dom är ju fortfarande kvar i Zverje?
Hmm, frågade:
-Kungen av Kungsan... du menar Paolo Roberto?
-Ja, snubben sparkade käkarna av folk på löpande band under 80 talet, nu är han värsta Hollywoodsnubben.
Matprogram, Robinson, kokböcker, skådespelare. Jag är rädd för honom, han kan komma undan med vad som helst. Fatta hur många människor han har ärrat inombords liksom.
- Poäng. Men Baksi familjen?
- Dom är så jävla märkvärdiga, den ena tror han är författare, ingen vet vad han har skrivit, den andra tror hon är Hilary Clinton. Körde en Wikipedia på snubben - han är en skriftställare. Vad fan är en skriftställare?
- Ok, dom stör dig alltså?
- Plus dom har en 4 rummare i porten som min familj behöver. Om dom drar härifrån då står vi i tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0