Rehab + kultur

Jag ber ödmjukast om ursäkt för de uteblivna bloggandet, jag förstår att vissa av er har haft svårt att fungera normalt i livet pga det. Jag har varit sjuk. Sådär sjuk som män kan vara. För andra gången på kort tid.
Jag har fått mycket skit av hon-som-jag-är-gift-med-men-som-inte-bär-sin-asdyra-ring under min jobbiga sjukdom.
Jag har legat där i sängen med raggsockor, frotté mysbyxor, Stars t-shirt signerad av Sudden, Nike tröja och täcke över mig. Jag har kvidit som en gängvåldtagen dräktig katt hög på Alvedon & Ipren på väg att få missfall varje natt. Gett mig själv CPR mitt i natten när andningen har lagt av. Hostat blodsnor i mitt vattenglas som jag senare drack upp i tron om att min älskling gjort saft till mig.

Vad gjorde hon för mig?

Hon satte på sig sina 30cm klackskor och steppdansade på min "sack de bon bon" varje dag. Snacka om att sparka på en handikappad som trillat av rullstolen.
The little zlut will get it tbax.
Visar en man uns av svaghet så får man den i stjerten, utan glidmedel.
Tack.
-
Under min långa sjuktid så fick jag chansen att uppleva vardagen ur en "arbetssökandes" perspektiv.
Oj vad tråkigt dom måste ha. Vilka tråkiga TV program.

3 olika program om den brittiska polisen och deras vardag på den inavlade ön. Dom ser inte så jävla smarta ut dom där engelsmännen och jag tror inte att dom är det heller.
Road Wars, Cops with cameras och en till vars namn jag inte minns.
Samma innehåll. Fulla inavlade albinos med minimal vokabulär. Knivar & alkohol.

En jävla massa program med överdrivet homosexuella inredare som gör om folks hus & inredning.
Här har ni en idé Mastiff eller MTV - vad sägs om ett inredningsprogram med någon som är hetero?
Gör en Idolliknande audition " Är du inredare? Är du hetero? "

Den nakna kocken från början - ni vet när han loskade på allt han tillagade? Det var tider det.

Jag håller på att skriva en blogg om alla jävla IQ befriade reklaminslag också. OMFG!
-
Hörde på Metropol förra veckan om vädret.
Det kommer en snöoväder med..... (håll i er nu) SNÖ!
Tack Metropol. Det kändes lika intelligent som att morgon TV visar hur vädret var kl. 06.00 när klockan är 09.30.
Mera sånt.
-
Tack min fru för att du finns och tar hand om mig och våra barn. Jtem jtem.
P.S
Torsdag, fredag efter din födelsedagsmiddag, lördag, söndag och måndag kommer jag att jobba på kvällarna. Runt Söder. Har en massa kundbesök då. Så du vet.
D.S 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0