Bebis, Testamente, Mekong & Tigerbalsam

Idag fick mina vänner fram ett efterlängtat barn. En Enzo. Bra jobbat C & J:)
Enzo Bin All-in ska han heta. Eller Enzo Bin LADD in. Om ni frågar mig alltså.
Grats iaf!
-
Hittade små vikta lappar som min prinsessa skrev till mig för 2 år sedan. Kul. Mkt kärlek i dom lapparna.
"Dit grå håriga trol"
Tillägg "med kärlek"
Eller
"Hej kära pappa", "hatar dig" (på första sidan)
"Vet du att du stinger mina prutar hahaaaaaaha!!!1"
Tillägg "med kärlek"
Eller
"Hej pappa det har e till dig du ser ut som en gris och stiker som en apa"
Utan tillägg
Eller
"Du ser ut som et röv hål"
Tillägg - några stjärnor
Eller
"Du e lika ful när du skrata och när du är ensam"
Tillägg - en illustration av en luktande hög med texten bajs under.

Ja, käre dotter, när det är dags för testamentsexekutorn att gå igenom testamentet tillsammans med dig och dina syskon så bör du inte ha några höga förhoppningar.
Din del av arvet går till HRSG - hungriga, rädda sälungar på Grönland stiftelsen. Jag tror inte att du misstycker.
---
Har beslutat att göra som alla andra människor i min omgivning till nästa jul. Dra till Thailand och lapa sol och dricka NLs nya drink. Mekong & Tigerbalsam.
Egentligen vill jag dra mest för att slippa the friggin' influensa. Åkte på en dubbelmacka. Det har man tid och lust med.
Väntar bara på kräksjukan. Varför skall vi drabbas för att en thailändare inte tvättade händerna efter att han bajsat för 4 år sedan? Hmmmm..... payback time nästa vinter mo'fos.
Måste planera hämnden ordentligt. Kommer att bli episkt.
Ser löpsedlarna redan nu "30 MILJONER THAILÄNDARE DRABBADES AV DIARRÈ. SAMTIDIGT. Muahahahahaha."
En bild på mig hukandes med byxorna nerhasade vid anklarna i en thailändsk kycklingfarm. Tuppen upp.
4 sidor om mig i A-bladet. Nobelpriset. Knugen. Botox Sylvia. Trickfilmade Victoria.....och MADELEINE.
Yezzz. Jizzi jizzi. Kanske pojke, kanske.
Gratulationer & tackbrev från hela Europa. Egen kändissåpa i TV3.
Hollywood and Bollywood. Zuperztar. Pirates of the Caribbean 5. Jag o Jon Depp. Ladd i stora lass.
Egen McDonalds gubbe i Sloppy Meal. The Turkosh. Hukposition med byxor och fillingar vid anklarna. Köpa upp AIK, in med Mancini som tränare. Köpa upp Aplaget. Lägga ner Aplaget.
Köpa upp hela Lidingö, tvångsförflytta alla. Ge alla mina vänner hus där. Upp med stängsel á la Israel.
Skall du över bron? 50k i vägtull.
Vill du till mina kvarter? Pay Up Sucker och warshogåd, brush.
Köpa upp SR, lägga ner Metropol.
Bli President of EU. For life.
FFL får ett tillägg. UFFL. Ur Fucked For Life. Det blir mitt mantra. UFFL. UFFL.
Gör om Holland till en gigantisk moské. Bygger världens största synagoga i Deutschland. Flyttar Eiffeltornet till Norrland gör om den till en 3G mast. Vi behöver ha täckning där uppe.
Tvingar fransoserna att lära sig engelska. Birth Control på engelsmännen. Enough med the inavel.
Avskaffa flamländskan.
.....mycket att ta tag i. Får spåna vidare på det här. Om 12 månader är det verklighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0