Bara POKER

Min svåra sjukdom kunde inte komma olägligare också. Mother bitch. Jag är inne i rushen och missade måndagslaxen.....
Vann en torsdagsturre med genomgående stabilt spel. Fina rankingpoäng.
Hade en spelare vid mitt bord från början som jag faktiskt kan erkänna att jag avskyr. Normalt brukar jag inte reagera så mycket på andra spelares attityd så att det påverkar mitt eget spel men den här varelsens eliminering var det enda jag kunde tänka på. Dryg, "jag är proffs - ni suger mentalitet" och hans konstanta trashtalk gjorde att hans utslagning prioterades före mitt eget välbefinnande i turneringen. Jag kunde se hur jag tog dealer knappen och körde upp den i hans anus gång på gång i mitt huvud. Lite erotiskt laddat kunde man säga att det var. Jag fick också den stora äran att eliminera honom ut ur turneringen. F U!
Var är du proffs någonstans?

Fredags var det dags för lotto turneringen där alla glada spelare möts. Jag låg sjukt dåligt till ganska tidigt i turneringen. Men med stabila händer och positionsbluffar och 2 splitpotter så kom jag till finalbordet och bustade som 3a. Fler rankingpoäng, tack.
Det var nog också bland dom sjukaste turneringarna jag spelat faktiskt.
Jag ställer från knappen med A4s och får syn av bordets kapten på BB. Han har såklart hittat AJo och det är ju en nöthand när man har så mycket marker. Det går ju inte att lägga.
Brädan 67867, jag ropar "Split pot" får inget gehör. "Player out" ropar dealern och jag reser på mig för att lämna lokalen när min granne vid bordet säger "Ja det är ju split pot!". Brädan är borta och mina marker är på väg till fienden som sitter helt röd i nunan. "Ja, visst är det så" säger jag.
"Skäms på dig som var på väg att ta mina marker fastän du visste att det var split. Du kommer att busta före mig", sa jag.
Han bustade som 4a.
Väl vid finalbordet foldade jag pocket 10or efter en miniraise preflop.
Foldade 55, floppen en 5a. Foldade 22, floppen 2a.
Foldade J9s på BB efter en miniraise pre, check flop - stege på turn.
Foldade 106 på SB, BB check, flopp 1010J, turn 6a.
-
EMOP Gran Canarys nästa vecka. Kanske, kanske.
GSOP Bucharest i början på februari. Ja.
2 jäkligt roliga och välorganiserade live turneringar, rekommenderas!

www.europeanmastersofpoker.com

www.gsoplive.com

-
Isildur1 har kommit ut ur garderoben. Snälla gå in i garderoben igen och hitta några kläder FFS!
Vilken entré han gjorde va? Har inte Stars någon stylist som kan hjälpa till vid sådana här tillfällen?



Om han ändå skall nu vara deras publika frontman kan dom väl hjälpa killen att se ut en high roller?
Sen vet väl alla han inte är den riktiga Isildur? Han har ju en 1a efter sitt namn. Vem är ISILDUR?

Jag har tryckt upp tröjor där det står "I AM ISILDUR!" på, ungefär som "I KILLED SARAH PALMER". Vem vill köpa?
Vidare så tror jag bestämt, no bs, att det är flera som delar på hans konto & nick. Call it a hunch, jag tror det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0