FinestApp bögen & jag golbögen.

Disclaimer (jag har inget emot homosexuella, en fyndig rubrik bara. Betydelserna liksom glider in i varandra.
Eller så kan man se det som att dom fäktas mot varandra - alltså swordfighting på english. Det har en tvestjärtad betydelse. Det finns alltså 2 sätt att tyda rubriken. Så jag väljer 2an, mao jag menar inget illa.
Slut på disclaimern.



Vill börja med att annonsera ut följande:
Den individ som gulsnömular the friggin' a-hole som gör reklam på radio för FinestAppen får en bounty på vad den vill. Just det. Vad den vill.
Vem fan är han? Jag vill photoshoppa honom IRL. Kräks.
-
Jag känner ju en hel del folk. Alltså tynga snubbar. Dom olika grupperingarna planerade en gathering för att diskutera ekonomi (biznizz) och terrotiella frågor (uppdelning av STHLM med omnejd).
Jag var bjuden (såklart tyngaste!) Det som störde mig dock var att min money laundry firma inte fick catera maten så jag reagerade som any other man. Med ilska. Så, warshogåd.
Jag ringde min kompis farbror Blå i uniform och lämnade ett meddelande:

Tja, det är jag. Jag har ett jäkligt bra tips åt dig. Du kommer att bli länspolisöverste efter det här.
Du kommer att bli skyldig mig en sån feting. Räcker inte med skriva av några fortkörningsböter kan jag säga dig.
Så bra är det. Den XX/x kommer en jävla massa riktigt tunga snubbar träffas i Haninge.
Inte bara ytisligorna utan suedisar, top notch snubbar. Dom med riktig makt.
Vi pratar om Ferrari inte en Yugo tvåtaktare. Vi snackar De Cecco pasta inte Villis shajt. Vi snackar rökheroin inte treo förstår du? Jag menar allvar. Du får ta med dig piketsnutarna från 80 talet för att klara av dom här. Alla som är något kommer att vara där. Det är din chans, från mig - glöm inte det.
Hör av dig så får du adressen och tiden.

-
Väntade och väntade. Ingen återkoppling. Fuck. Mesade min poliskamrat ur? Var det för stort? Var fan är Serpico när man behöver honom? Var är Chuck Snortis?
Min polisfreund hörde aldrig av sig.

X-CONS event genomfördes som planerat, ex kriminella/lokal politiker/ riksdagsledamöter/polischefer var där. Alla njöt av maten som en annan firma levererat.
Bajs också. Varför kan ingen ta mig på allvar?

:)

http://www.x-cons.se/

Surfa in och kolla om du kan hjälpa till. Faktiskt sköna grabbar. Dom valde fel stig bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0