J I Z Z

Är på dåligt humör och då är det min främsta uppgift att sprida detta dåliga humör vidare.
Fan ta den som skrattar. For real.
-
Ångesten efter förra helgens bilfadäs på E18 har sakteliga börjat lägga sig. Fiaten var riktigt motståndskraftig vid kontakten med mitträcket. Fin fina krockkuddar på vänster sida. Doften av smällare är alltid uppskattat, saknar bara lite champagnedoft så är bilen min lilla ambulerande nyårsafton.
Bilbälte, tummen upp.
-
Uniflex bemanning: Det sägs ju att all PR är bra PR men.... i PR ingår liksom reklam/marknadsföring.
Er marknadsföring på radio just nu vänder sig till kunder & arbetssökande. Tror ni på fullaste allvar att någon som söker jobb via er skulle någonsin få jobb som "kundtjänstmedarbetare" bara för att sökanden lystrar till ordet "fett" och en semi/bluff -ytis som bryter lite när han pratar? Säljare som använder "fett" i sin säljpitch?
Vilka är era kunder, vem vill anställa någon sådan individ? Donken? Jerusalem Kebab? Media Markt i Heron?
Jag är nyfiken, upplys mig.
-
IF, försäkringsbolaget som har 1500 RIKTIGA kunder som man kan ringa och fråga hur just IF har hanterat deras ärende. FUCK YOU! Ge mig numret till dom 22500 andra RIKTIGA aka VANLIGA försäkringstagarna som fått ett inoljat finger rakt upp i kanalen från er istället. Idiotjävlar, alla försäkringsbolag är helt värdelösa.
Man betalar premie efter premie och när man råkar ut för något skit - ja då täcker inte försäkringen just det.
Men premien går upp, du är ju skadebenägen.
-
Kihlströms bil i Årsta får också ett finger från mig eller förresten en hel näve upp i ******.
Vad än du gör kamrat - köp ingen transportbil från dom asen. Det kommer att kosta dig. Du kommer att åldras snabbt utan skönhet när du pratar med deras personal. Produkterna är måndagsexemplar allihopa.
-
Receptionsdraken hos min f.d. husläkare får inget finger utan en sats med kameljizz. Låt mig få prata till punkt och var trevlig mot alla patienter. Prova att le och hälsa.
Är du bakis för att du krökade till hos din lokala pizzeria eller vann du inte miljarder på lotto i helgen
- ditt PRIVATA problem. Är du sjuk, stanna hemma.
Tänk på att alla du möter i ditt jobb är redan sjuka, det kan vara en fördel att visa lite servicekänsla.
Byt jobb annars, sök via Uniflex Bemanning. Kallar mig spydig? Vem fan är du?
-
Sedan har vi då det stora kända bolaget som visat mig sin affärspolicy, när det hela är över kommer jag att skriva en för jävla skön blogg - nej BOK om hur ni gör affärer.
Kommer att sälja mer än Faddes - the story of my 15 minutes of fame, tjockare än Bibeln. Den kommer att vara mer omtyckt än Anna Ankas bok om hur användningen av knäskydd kan ta en tjej hela vägen via en biroll i en Hollywood film till ett rikt äktenskap för att avslutas i TV3 eller vicken jävla kanal det är som visar allt skit med henne.
-
Let´s Dance - pust. Alltså vadan denna fascination av engelska gaylords i svensk TV? Måste DET låta som
the swedish cook varje gång någon av dom öppnar munnen? Det kommer inget vettigt ur den.
Kanske in men definitivt inte ut.
Jae do aer Fony Herwing tellbaka med some new shit. Kom tell min danzskol o ler dig dance some mej.
Inge haer set mej dance men jae endo in the jury. Nu är det en låtsas norrman med också... phewww.
-
Tack till Foo Fighters & Fun Lovin´Crimnals för energin under skrivandet, tack till Green Hornet för att jag fick skratta lite, tack till mina barn för att ni har förgyllt min dag iaf, tack Tekken för att jag fick avreagera mig.
Och tack till dig som har läst. Skratta för fan inte.




Kommentarer
Postat av: Bazze

Fucking försäkrings bolag är Sveriges andra svar på hur man lyckats lura svenska folket med maffia metoder !!!! Och det e fan inget o garva över .... Tror fan Hassan hälsar för du valde hans försäkringsbolag :). Over and out ...

2011-02-28 @ 01:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0