Thiz ´n that

Var på TGI Friday´s häromdagen. Tänkte vara hygienisk och tvätta händerna innan middagen. Passade på att urinera, eftersom pissoaren såg ut en golden shower fountain gick jag in i toabåset.
Har ni varit på deras herrtoa (B Jarlsgatan)? Sunk, toaväggar som inte går ner hela vägen, ni vet. Lågbudget.
Lite Lidl över det hela. Kan höra grannen göra sitt och i vissa dofta sig till vad han fått i sig under dagen.
NASTY!
Så jag står där i och doing my bizz, ser fram mot en härlig middagnär jag hör en symfoni av diarrékaskader. Från 2 håll. Jag är i mittenbåset och återigen blir jag utsatt för en dubbelmacka.
Den biff-fajitan smakade inte biff kan jag säga. Tack TGIF.
---
2 polare till mig vann 70k på CC häromdagen. Fick ett sms om det av en annan polare.
"****mania och polackjäveln vann 70kex på maskinerna. Vilka rötkukar" stod det på messet.
Först såg jag bara "Johan & Christian vann 70 tuss på unicorn @ CC. Vad kul va?"
Men när jag kollade på messet så insåg jag att han faktiskt skrivit polackjäveln och rötkukar i messet.
Varför? Var han avis? Missunnade han sin näste denne välbehövliga och säkerligen välförtjänta tillskott strax innan jul?
När jag resonerade kring det här insåg jag att min första tanke iaf var "fan vad kul" för dom. Ärligt!
Jag står över avundsjukan.
Men senare när hon-som-bor-med-mig-och-fött-2-av-mina-barn hörde om det här med vinsten och tjatet kom igång "varför kan inte du vinna pengar någon gång?", "oh vad skönt det hade varit med extra cash innan jul" och bla bla bla så tänkte jag precis som min messande kompis. Rötkukar. Ni får en bonus. Min fru!
Vad i helvete var ni tvungna att vinna pengar för? Eller vinn men shut the fuck up. Nu får ni fan låna, fuck heller GE, mig ett par laxar så jag får tyst på mrs Moneyspender!
Den svenska avundsjukan vet alla vägar.
--
fLeSh
ringde mig idag. Han tänkte att det var dags att byta till vinterdäck på skåpbilen och frågade efter hjälp.
Helllooo - söndag? Vilodagen bre! Han fick kalla handen av mig.
Tydligen så hade fått en hydraulisk vad-fan-det-nu-heter, när han provade skiten så gick den upp men inte att få ner. Han är alltså utomhus i snön medans det snöar och provar sig fram.....
Så han använde en pallyft och pallade upp ena däcket och bytte. Det gick bra. Sedan så sket det sig. Han fick inte loss alla bultar på den 3 kvarvarande däcken. Så nu har han ett vinterdäck. Med dubb. Hornsgatan nästa.
Jag frågade honom senare på kvällen varför han engagerade sig i att byta däck först nu? Han körde ju med sommardäck förra vintern, bilen är avställd och han har ändå inget körkort. När han väl kör något i bilen så är det mest saker för blocket (if u know what i mean alltså;)), det känns iaf som om vinterdäck inte är det minsta han behöver oroa sig för om farbror blå stoppar honom. Eller?
--
Har varit krasslig i ett par dagar nu. Det är svårt för er quinnor att förstå hur det är för en man att ha feber och vara tokförkyld. Ni kan aldrig veta hur det är. Göra narr av oss det är det enda ni kan.
"Haha löjligt - vi har mens varje månad" "vi föder barn ur framstjärten". OCH? Ni lurade oss för i helvete bort från paradiset. Utan äpplet hade hela livet varit en enda stor orgie men nej då. Ni vart sugna på ett jävla äpple.
(Snacka inte om ormen ni som tror att ni kan er bibel - ormen var bara en symbol för dildon!)
Plus, jag kan säga så här mycket om att föda barn ur framstjärten - dom snubbarna som satt spelade diarrétechno på TGIF hade det nog inte så jävla muntert.

Anywayz, positiv synergieffekt nr 1 - jag fick sova och vila. Jag förtjänar det.
Positiv synergieffekt nr 2 - jag har gett upp snuset. Jag fick kväljningar av det så det gick liksom inte. Men nu, när hjärnan har registrerat att jag är någorlunda frisk så kräver kroppen sin dos av snus.
Grejen är den att jag behöver inte snusa om jag inte vill. Jag började röka när jag var 28/30, la av och började snusa när jag var 32. Så det är beslut som är tagna i mogen ålder, capiscar ni?
I´ve got the shit under control. Så nu är saken att jag kanske vill börja med snuset igen. Men det är min förnuftiga sida som vill det. Inte I´ll suck ur dick for a burger sidan. Jag har en fin oöppnad stock i kylen direkt från Silja Line som bara väntar på mig.
Vi får se. Blir väl som sist när resten av familjen bönade o bad om att jag skulle börja igen. Schysst.
Kan dom inte tåla några lavetter? So what om det blir några möten med SOC & Smurfarna och en o annan skolkurator? Jag blir ju snusfri.
-
Tänkte på en artikel som jag inte vill läsa om i tidningen.
En tvåbarnsmamma på 50 någoting år som prostituerar sig.
VEM FAN VILL BETALA FÖR DET?
Hur illa ställt måste det vara för den som betalar för det? Ha sex med fallfrukt? Hur fan ser du ut?
Elefantmannen? Shrek? Dulle Johnson? Magnus Hedman?

På tal om Magnus Hedman, vilken kille. Du förtjänar en helt egen blogg av mig för fan.
Brorshan KungStekarn.
Någon av Graafbrudarna. TV kändis. Chelsea. Cashflow bra. Kommentator. Skattebrott. Dopingbrott. Otrogen. Dee Dee(?). Lyxförkyld. Prostitution = Våldtäkt.
Du är en fantastisk förebild Magnus. Keep it up!
----
SNUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSA GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0