Dagens überkalkon

Alexander Majorov.
Vem är det undrar ni? Ingen aning säger jag.
En ny importerad Ludmila tror jag.
Majjarova kom 3a i helgens konståknings SM och blev inte uttagen till EM av Svenska Konståkningsbla bla.

Hans reaktion på FB:
fucking swedish pussies idiots niggers!
They didnt take me out to europeans! I am best this season, fucking idiots.
FUCK EVERYONE! I QUIT SKATING NOW
typ 1 gazillion utropstecken.

Jag tycker mig ana en viss besvikelse. Jag tycker mig också ana brist på några kromosomer. Jag ser en allvarlig brist i upplysningen om användandet av preventivmedel.

Jag skulle vilja bryta ner hans kommenterar i beståndsdelar:
fucking swedish
Jag tror att om du skall representera SVERJJE så bör du inse att du också är en swede.
Vill du inte vara det? Ta och hoppa upp på din 2 taktare och pallra dig tbax till stäppen.

fucking
swedish/swede
Nej Alexander - jag tror inte att du kommer att få doppa korven i någon borsjtj om du inte hittar någon jävligt desperat varelse. Du kan ju alltid kontakta den 54 åriga 2 barnsmamman som fnaskar ifs.
Med tanke på dina åsikter bör du också klippa the ball sack, vi kan väl bespara världen dina arvsanlag.

pussies
Ja, det är ju positivt uttryck enligt min mening. Alla tycker om kissekatter.

idiots
Där passar du ifs in i bilden. "You complete it" som Oprah skulle ha sagt.

niggers
? ? ? ? Syntax error! Hur fan tänkte du här? Är ditt wotkaaa blod bättre än någon ras?

They didnt take me out to europeans
Du kom för fan 3a. 2 platser till EM och dom 2 som kom bättre än dig fick platserna.

FUCK EVERYONE!
L O L. Du kommer inte att få ligga. Acceptera det. Du kommer inte till EM den här gången. Acceptera det.

I QUIT SKATING NOW!
Bra sätt att möta motgångar. Ge upp. Du kommer att gå långt brorsh.

1 gazillion utropstecken
Word! Du menar det du skriver. Starkt. Sluta då. Gör ingen pudel.


TIPS från coachen
Eftersom du troligtvis ändå kommer att göra en pudel kan du flytta till ett annat land, typ Jamaica, bli jamaican då blir du garanterat uttagen. Inte till EM dock.
Du kanske kan starta ett KM? Karibiskt Mästerskap. Då vinner du guld hela tiden. Blir du glad då?
Du kommer fortfarande inte att få ligga.

Eftersom du pratar om fuck hela tiden och eftersom du inte kommer att få ligga -
Fuck dig själv, använd vänster hand då och då så känns det nytt. Överraska dig själv. Måla en mustach på handen - det blir lite mystiskt och spännande. Kanske läppstift?
Satsa på dig själv - masturbera i motvind!

The Ja, jag provspelade för en roll i Blades of Glory.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0